DRINKS

Cooldrinks består på nuværende tidspunkt af 10 forskellige smagsvarianter af drinks, som er nøje udvalgt efter kundernes efterspørgsel.

Hver drink har en alkoholprocent på mellem 3,8 og 5,0%  Det er vigtigt for cooldrinks at køberen af drinksne kan smage, mærke og føle alkoholen i drinksne, så de ikke føler sig snydt, idet de ikke ser blandingsforholdene, men ved at alle drink er blandet ens.

Den primære målgruppe for produktet er her de personer som afholder arrangementerne, og er yderligere præciseret til to personer: den private forbruger, og afholderen af det store arrangement.

Den private forbruger ønsker et varieret større udvalg af drinks hvor man ikke selv behøver at blande drinksne, når personen afholder et mindre arrangement såsom en stor fødselsdag. Her opnår den private forbruger at få den helt korrekte blanding af drinks hver gang, og slipper samtidigt for at have et spild af alkohol og flasker efter festen.

Afholderen af det store arrangement ønsker at opnå et hurtigt og effektivt salg af drinks, som ikke kræver unødvendig tid. Det kan blandt andet være til en festival, hvor målet er at omsætte så mange drinks som muligt, på så kort tid som muligt.

Ens for begge kunder er, at de slipper for at have et spild på alkohol og flasker efter arrangementerne. Med Cooldrinks betaler man nemlig kun for det antal drinks man sælger, og man har derfor ingen overskydende rester. Samtidigt sikre man at man ikke løber tør for alkohol og drinks undervejs. Derudover kræves der ingen uddannelse eller nærmere erfaring for at kunne betjene baren, da den kan betjenes at alle mennesker. 

BAREN

Cooldrinks består på nuværende tidspunkt af 5 barer, som udlejes til en fast pris af kr. 800 + moms.

Til baren kan man tilkøbe en række færdigblandende drinks, hvor man kun betaler for mængden man bruger. Drinksne leveres i en 5 liters bag-in-boks med en tappehane, der gør det nemt at skifte kasserne med drinks, når beholderne løber tør. Denne 5 liters papkasse udgør en samlet sum af 60 drinks á 3 dl. Efter hvert arrangement vejes kasserne for at udregne hvor mange drinks der er blevet solgt. Og kunden betaler derfor kun for det solgte antal drinks, og har intet spild.

Fordelen ved Cooldrinks er, at de via. deres bar kan skænke deres drinks langt hurtigere end konkurrenterne, idet de ikke bruger tid på at blande deres drinks i hånden. Drinksne serveres omtrent lige så hurtigt som en fadøl, og kunderne vil derfor ikke opleve lige så lang ventetid i baren, som ved et almindeligt køb af spiritus. Samtidigt er den mobile baren meget flexibel og kan let flyttes rundt til de ønskede placeringer.